Saveti za poboljšanje kvaliteta sna kod deteta

06/11/2017, 16:14

Saveti za poboljšanje kvaliteta sna kod deteta

Ukoliko vaše dete pati od poremećaja sna, ima nesanicu ili neće da zaspti, pokušajte sa ovim savetima dečjih psihologa.

1. Uspostavite vreme kada dete ide na spavanje svako veče i držite se tog plana. Isto tako, važnoje da se otprilike u isto vreme mališan budi, čak i vikendom. Tako će mu se telo vremenom navići na ovaj ritam i samo dete će početi u to vreme da odlazi na spavanje bez prethodne drame.

2. Stvorite opuštajuću atmosferu pred odlazak na spavanje. Izaberite da li će to biti kupanje ili pak čitanje neke bajke.

3. Nemojte deci da dajete namirnice bogate kofeinom minimum šest sati pre odlaska u krevet. U ove namirnice, između ostalog, spadaju i čaj kao i čokolada.

4. Potrudite se da u sobi temperatura ne bude ni prevelika ni premala. Takođe, zamračite prostoriju.

5. Pre samog odlaska u krevet, nemojte detetu da dajete da gleda televizor ili da koristi Internet. Ovo može da nadraži nervni sistem i da deluje razbuđujuće.

06/11/2017, 16:14