Predstavljen elektronski udžbenik za predmet biologija za peti razred
Povezane objave
Elektronski udžbenik iz biologije za peti razred osnovne škole predstavljen je tokom oglednog časa u osnovnoj školi „Drinka Pavlović“ u Beogradu.
Predstavljanju udžbenika prisustvovali su ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Mladen Šarčević i premijerka Srbije Ana Brnabić, koji su predavanje pratili iz školskih klupa.
Vlada Srbije je za uvođenje digitalnih udžbenika odvojila 70 miliona evra, a sve škole povezane su na akademsku mrežu Srbije. Predstoji da se škole povežu na brzi internet, kako bi se u učionice uveli digitalni udžbenici.
Projekti u školama u Srbiji
Tokom projekata koje je uvela Vlada i ministartsvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, prepolovljen je broj izostanaka, a za tri četvrtine umanjeno vreme koje se troši na administrativne poslove. Plan je da se elektronski dnevnik uvede u 200 škola, ali da sada postoji u 556 obrazovnih ustanova.
Ministar prosvete Mladen Šarčević rekao je novinarima da će Zakon o udžbenicima koji će uvažiti standard digitalnih udžbenika uči u skupštinsku proceduru krajem marta. Prema njegovim rečima, uvođenje digitalnih udžbenika ima više prednosti, a jedna od njih je što daje mogućnost da se više komunicira sa učenikom.
Digitalni udžbenik iz biologije za 5. razred
Jedan od autora udžbenika i profesorka biologije koja je održala ogledni čas, Marina Drndarski, navela je da udžbenik sadrži razne sadržaje, između ostalog i igrice, audio i video materijale, ali i eksperimente. Prema njenim rečima, ove godine počinje „spiralni“ način učenja koji podrazumeva da se na primer program biologije kroz iste oblasti prati od petog do osmog razreda.
“Na ovaj način možemo da proveravamo znanja učenika pojedinačno, ali i odeljenja u celini. Roditelji mogu da prate napredovanje dece preko računara i drago mi je da smo na neki način uspeli da deci približimo digitalizaciju na ovaj način”, kazala je ona.
Elektronski udžbenik Biologije za 5. razred osnovne škole nudi koncept “pretraži podatk” da bi pronašao rešenje. Ovaj udžbenik dopunjuje osnovne sadržaje, kreira novu dinamiku učenja i stimulativno pokreće na istraživačko učenje.
Ovde se umesto linearnih informacija učeniku nude različiti sadržaji kao izbor za nalaženje rešenja problema.
Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*