Adara: čudo od devojčice

09/07/2021 14:35

Adara: čudo od devojčice

Devojčica Adara Perez ima 9 godina i koeficijent inteligencije 162. Ovaj IQ veći je od vrednosti koje su imali poznati naučnik Albert Ajnštajn, ali i Stiven Hoking. Od njene četvrte godine života testira inteligenciju, te danas u prvoj deceniji života ona još i studira!

Naime, pohađa sistemsko inženjerstvo na Universidad CNCI, ali i industrijsko inženjerstvo iz matematike na UNITEC-u. Oba ova fakulteta su u Meksiku.  Ali, gde su dva tu je i treći fakultet, te su joj mesto ponudili i na Univerzitetu u Arizoni. Tamo bi trebalo da krene na sutudije astronomije. Za sada će to mesto ostati upražnjeno, dok devojčica ne savlada engleski jezik.

Podatak koji je iznenađujuć je taj da je Adari dijagnostikovan autizam i to kada je imala tri godine. Prema priči roditelja, u osnovnoj školi je doživljavala nasilje, jer su druga deca mislila da je čudna. Ali, upravo zahvaljujući tim neprijatnim i vrlo drskim situacijama otkriveno je koliko potencijal i kakav genije jeste devojčica.

pročitajte još i: Ovo su manje poznate zanimljivosti o ljudskoj psihi!

Majka je u javnost iznela neke od situacija u koje je devojčica upadala. Naleli Sančez je jednom prilikom rekla da se Adara igrala u kućici, kada su je deca zaključala unutra. Vređali su je i govorili ružne stvari.

– Počeli su da udaraju kućicu, tada mi je rekla da više ne želi da ide u školu, upala je u depresiju – kazala je majka.

Nakon te i sličnih situacija majka je devojčicu odvela na terapiju kod stručnih lica. Sreća, sa devojčicom je radio iskusan psihijatar koji je preporučio Adari da ode u Centar za brigu o talentima. Nakon mnogobrojnih testova inteligencije i drugih provera utvrđeno je da Adara ima IQ 162. Poređenja radi, Ajnštajn i Hoking imali su tu vrednost 160.

Adara je gimnaziju završila kada je imala samo osam godina, a trenutno studira onlajn. I pored svih ovih informacija, koje su neverovatne, još jedna zanimljivost: Adara još i knjigu piše!

09/07/2021 14:35

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments